Nieuwe Look en Feel voor MijnAccountantsPortal

Terug

Op donderdag 10 september 2015 is de nieuwe Look en Feel van MijnAccountantsPortal live gegaan. MijnAccountantsPortal is het snel groeiende samenwerkingsplatform voor de Nederlandse Accountancybranche.

De nieuwe Look and Feel is gebaseerd op de op de meest moderne en laatste webdesignregels en kenmerkt zich door eenvoud en een optimale gebruikersvriendelijkheid voor zowel medewerkers als de klant van de Accountant.  Deze Look en Feel is de afgelopen maanden getest door een kundig panel om zeker te stellen dat deze nieuwe versie voldoet aan alle door de gebruikers gestelde eisen en wensen. Daarnaast was het doel met deze nieuwe Look en Feel een nieuwe standard binnen de industrie te introduceren. Deze nieuwe standard is cruciaal voor de verdere doorontwikkeling van MijnAccountantsPortal, omdat hierdoor vanaf heden “Best in Class” technologie is gekoppeld aan een “Best in Class” User Interface.  Het onderscheidend vermogen ten opzichte van de andere aanbieders is hierdoor zichtbaar toegenomen. Het aantal reeds ontvangen pre orders op deze nieuwe versie toont aan  dat de branche deze veranderingen weet te waarderen. Voor accountantskantoren betekent dit dat zij het meest gebruiksvriendelijk samenwerkingsplatform aan de klanten kunnen aanbieden en hierdoor de relatie op de meest effectieve manier kunnen versterken.  

Naast de nieuwe look en feel kunnen de gebruikers van MijnAccountantsPortal op korte termijn meer nieuwe functionaliteit verwachten om de optimale samenwerking tussen klant en Accountant te bevorderen.

Factsheet MUS



Portals

MijnAccountantsPortal

Met MijnAccountantsPortal kunt u vrijwel alle activiteiten in de richting van uw klant regelen. U onderhoudt eenvoudig en efficient klantcontacten rondom alle relevante financiele data en stukken. U wisselt informatie uit en houdt gegevens up to date. U stelt uw dossierinformatie beschikbaar en u geeft uw klant toegang tot zijn financiele ...

Lees verder

MijnAccorderingsService

Als u er nog niet aan toe bent om alle communicatie met uw klanten vergaand te digitaliseren, kunt u wel alvast een goede start maken. Met de eenvoudige service van MijnAccorderingsService kunt u financiele documenten voor akkoord aanbieden aan uw klanten. Ook regelt u met MijnAccorderingsService eenvoudig de aangifte van KvK Publicatiestukken bij ...

Lees verder