Upgrade MijnAccountantsPortal gaat 7 November live

Terug

Op vrijdag 7 november lanceert AC Portal het vernieuwde samenwerkingsplatform MijnAccountantsPortal en MijnAccorderingService. Bij de upgrade van de tweetal samenwerkingsplatformen is AC Portal geadviseerd door stuur- en werkgroepen bestaande uit enthousiaste visionairs, klanten, beheerders en gebruikers uit de branche. De belangrijkste wijziging in deze release is dat de accorderingsmodule volledig vernieuwd is. Bij de aanpassingen lag de focus vooral op het vereenvoudigen van de inrichting en het gebruiksvriendelijker maken van de module. Daarnaast speelde mee dat het koppelvlak met Digipoort vernieuwd moest worden per 15 november. Hieronder de belangrijkste wijzigingen:

  •  - Klantprofiel kan nu zowel op centraal niveau of per klant aangemaakt worden.
  • - Standaard kunnen alle medewerkers, voor alle klanten alle documenten zien. Op klantniveau kunnen hierop uitzonderingen aangebracht worden.
  • - De tekst voor notificaties kunnen op kantoorniveau aangepast worden.  Daarnaast kan op kantoorniveau ingesteld worden of per processtap een notificatie ontvangen dient te worden.
  • - Per aangiftetype voor een klant zijn nu meerdere accordeerders toe te voegen.
  • - Op kantoorniveau kunnen accorderingstypes worden aangemaakt.
  • - Bij het accorderen van een KvK-publicatiestuk kan nu in de portal de klant de datumvaststelling invullen.

Alle klanten van MijnAccountantsPortal en MijnAccoderingService zijn door AC Portal vroegtijdig van deze veranderingen op de hoogte gesteld en de gebruikers zijn door de consultants van AC Portal geïnformeerd over de nieuwe functionaliteiten en de voordelen in de dagelijkse praktijk .

Verder is om de continuïteit te waarborgen en de service te optimaliseren gekozen voor een ander datacentrum. Deze overstap en migratie van de data zal gelijktijdig met de release van de upgrade gaan plaatsvinden en zal worden begeleid door consultants van AC Portal en Acuity ict.

Vanaf maandag 10 november 2014 is de nieuwe versie van MijnAccountantsPortal en MijnAccoderingService beschikbaar voor alle aangesloten kantoren en hun klanten.
 

Factsheet MUS



Portals

MijnAccountantsPortal

Met MijnAccountantsPortal kunt u vrijwel alle activiteiten in de richting van uw klant regelen. U onderhoudt eenvoudig en efficient klantcontacten rondom alle relevante financiele data en stukken. U wisselt informatie uit en houdt gegevens up to date. U stelt uw dossierinformatie beschikbaar en u geeft uw klant toegang tot zijn financiele ...

Lees verder

MijnAccorderingsService

Als u er nog niet aan toe bent om alle communicatie met uw klanten vergaand te digitaliseren, kunt u wel alvast een goede start maken. Met de eenvoudige service van MijnAccorderingsService kunt u financiele documenten voor akkoord aanbieden aan uw klanten. Ook regelt u met MijnAccorderingsService eenvoudig de aangifte van KvK Publicatiestukken bij ...

Lees verder