Themamiddag online samenwerken tussen klant en accountant

30 september om 14.00 uur in ’s Hertogenbosch

Online samenwerken tussen klant en accountant wordt steeds belangrijker. Enerzijds vanwege wettelijke verplichtingen om de processen te digitaliseren. Anderzijds omdat digitalisering nu eenmaal de toekomst is. Steeds meer ondernemers kiezen voor cloud oplossingen en wensen alles digitaal te ontvangen en af te werken, dus ook in de samenwerking met de accountant. De traditionele dienstverlening van een accountantskantoor wordt steeds verder geautomatiseerd en gestandaardiseerd. Om toegevoegde waarde te kunnen bieden aan je klanten, moet je de klant centraal stellen en durven samenwerken en transparant te zijn!

Tijdens deze themamiddag toont Acuity u de mogelijkheden van MijnAccountantsPortal als samenwerkingsplatform tussen klant en accountant. Uiteraard is een product demonstratie onderdeel van het programma. Wij laten u kennismaken met Dale Meare Accountancy en de oplossingen die dit virtuele accountantskantoor gebruikt om op op een nieuwe manier en met nieuwe standaarden samen te werken. Dit allemaal gebaseerd op basis van de volgende uitgangspunten: Cloud, Analytics, Mobile, Social en Security (CAMSS). Deze elementen komen terug in die volgende oplossingen die nader zullen worden toegelicht:

  • MijnAccorderingService: Hoe kan ik eenvoudig starten met een portal om klaar te zijn voor de wettelijke SBR verplichting?
  • MijnAccountantsPortal: Hoe creeer ik een digitale voordeur van het kantoor waar alle online diensten samenkomen en gepresenteerd worden aan de klant.
  • SugarCRM: uw klant centraal stellen, hoe doe je dat?
  • IBM Connections: Accountantskantoren zijn kennisorganisaties. Maar hoe zorg ik ervoor dat deze kennis geborgd wordt? Hoe kan ik kennis delen met medewerkers en klanten?
  • IBM Verse: we hebben allemaal een uitdaging met onze mail. Hoe zorg ik ervoor dat ik in control blijf over mijn mail?
  • Xperido en Docusign: Hoe kan ik eenvoudig online documenten creeren en voorzien van een elektronische handtekening en online aanbieden aan de klant ter ondertekening?
  • Magic Xpi: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik klantgegevens maar één keer hoef in te voeren en kan koppelen aan andere systemen?

Nieuwsgierig geworden welke oplossingen u als kantoor verder kunnen helpen? Dan zien wij u graag op één van onze thema middagen!

Waar: op kantoor bij Acuity op Het Sterrebeeld 17a in 's Hertogenbosch
Tijd: 14.00 uur tot 16.30 uur

Factsheet MUS



Nieuws