Themamiddag online samenwerken tussen klant en accountant

in Den Bosch

Online samenwerken tussen klant en accountant wordt steeds belangrijker. Enerzijds vanwege wettelijke verplichtingen om de processen te digitaliseren. Anderzijds omdat digitalisering nu eenmaal de toekomst is. Steeds meer ondernemers kiezen voor cloudoplossingen en wensen alles digitaal te ontvangen en af te werken, dus ook van zijn accountant.
 
Tijdens deze themamiddag praten wij u bij over de mogelijkheden van MIjnAccountantsPortal als samenwerkingsplatvorm tussen klant en accountant. Uiteraard is een product demonstratie onderdeel van het programma. Naast MijnAccountsPortal laten wij u kennismaken met andere de andere oplossingen die Acuity biedt om online samenwerken tussen klanten en medewerkers onderling te bevorderen. Wij tonen u dan ook de mogelijkheden van video/audio conferencing en IBM Connections.
 
Plaats: Acuity BV in Den Bosch
Datum: 17 december
Tijd: 14:00 uur tot 16:30 uur
 
U kunt zich aanmelden via dit formulier

 

 

Factsheet MUS



Nieuws